Euroopa automüük tõusis augustis lausa 12%, mis on sel aastal paremuselt teine tulemus.

- Uute autode müük Euroopas kasvab.
- Foto: EPA
Tarbijate kasvav kindlustunne aitas tõsta nii Prantsuse tootja Renault' ja Citroeni sportautode müüki kui Saksa luksusbrändide BMW ja Mercedes-Benzi müüki, vahendab uudisteagentuur Bloomberg.
European Automobile Manufacturers' Associationi ehk ACEA andmetel hüppas uute
sõidukite registreerimine möödunud kuul 781 676 sõidukile võrreldes 701 251 sõidukiga aasta eest samal ajal. Tänavu kaheksa kuu müüginumbrid kasvasid 8,6%, 9,38 miljonile autole. See hõlmas ka suurepärast 9,5% kasvu juulis.
Euroopa Komisjoni indeks, mis peegeldab euroala tarbijate ja firmajuhtide kindlustunnet, kerkis augustis nelja aasta kõrgeimale tasemele. Juulis langes ka töötuse tase regioonis üllatavalt madalale.
Saksa autofirma
BMW üleeuroopaline müük kasvas augustis koguni 21%. Prantsuse tootja
Renault’ müük Euroopas kasvas augustis 20% ja Peugeot Citroeni müük tõusis 9,2%.
ACEA raport hõlmab Euroopa Liidu riike, välja arvatud Malta. Lisaks on sinna kaasatud ka Šveitsi, Norra ja Islandi andmed. Kõige enam kasvas augustis sõidukite müük Hispaanias, kus see ulatus 23%-le.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!